Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Η αιτία της επιστροφής εμού εν τω Διαδικτύω ! (Διότι είχον αποφασίσει την οριστικήν διακοπήν ενασχολήσεως μετά τούτου).

Καλησπέρα Γιώργο μου, τι κάνεις, είσαι καλά ?

Ανησυχώ λίγο γιατί από την Παρασκευή δεν έχεις βγει στο Διαδίκτυο. Όλα καλά, μήπως είσαι άρρωστος, χρειάζεσαι κάτι ? Θα χαρώ πολύ εάν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι.
Παρακολουθώ αδιαλείπτως τις δημοσιεύσεις σου στο Διαδίκτυο. Δίνεις πολύ κουράγιο και σε εμένα αλλά και σε κάθε καλοπροαίρετο αναγνώστη σου.
Ο Θεός να σε έχει καλά και να σου δίνει δύναμη στο έργο αυτό. Σε χρειαζόμαστε !

Νοσταλγώ τις στιγμές που βρισκόμασταν και συζητούσαμε. Μου λείπουν πολύ αυτές οι ώρες. Ελπίζω να μπορέσουμε να ξαναβρεθούμε. Εάν το αποφασίσεις, θα χαρώ πολύ να ξαναιδωθούμε. Πάρε με τηλέφωνο όποτε θελήσεις.

Και κάτι άλλο που θα ήθελα να γνωρίζεις. Η γνωριμία μαζί σου ήταν
καταλυτική για την Ζωή μου. Μου την άλλαξε εκ βάθρων. Μου άλλαξε όλες τις απόψεις μου για την Ζωή. Κατάλαβα τι περίπου συμβαίνει στον κόσμο. Έγινα Θρήσκος, είμαι υποψιασμένος πλέον, έχουν αλλάξει τα πάντα μέσα μου, έχουν αλλάξει τα πιστεύω μου! 
Για μένα είσαι ο άνθρωπος που μου έδειξε τον αληθινό δρόμο της Ζωής. Ελπίζω να τα καταφέρω και να σώσω την  ψυχή μου.
Σε ευχαριστώ πολύ Γιώργο. Θα σου είμαι ευγνώμων !

Και κάτι άλλο. Ξέρω ότι μέσα στον Νοέμβριο έχεις τα Γενέθλια σου, αν δεν κάνω λάθος προς το τέλος του μήνα. Χρόνια σου πολλά λοιπόν με υγεία και δύναμη!
Θα χαρώ πολύ να μάθω την ακριβή ημερομηνία των Γενεθλίων σου.

Φιλικά Μιχάλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.