Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Προς όσους δεν γνωρίζουν, ποίος και τι εστί ο ... ιαπετός ! Και προς ό,σους προσποιούνται, ότι ... αγνοούν, ποίος και τι εστί ...

   " ... Ιαπετόν (16) τε ιδέ Κρόνον αγκυλομήτην ...", (" ... τον Ιαπετό και τον Κρόνο με τους δόλιους στοχασμούς ..."), Ησιόδου ΘΕΟΓΟΝΙΑ, οίκος εκδόσεως βιβλίων "ΠΑΠΥΡΟΣ", σελ. 52-53, μετάφρασις Π. Λεκατσάς.
**************************************************
   Αρχαίος : Ώστε, πλησίον ο είς του ετέρου τίθενται, υπό του Ησιόδου, τα δύο εν λόγω ... λουλούδια της αρχαιότητος. Τούτο, δε, συνέβη ουχί τυχαίως πως ...
**************************************************
16. "Αναφέρεται και ο Ιαπετός, διότι εκτός του ότι ο υιός του Προμηθεύς διαδραματίζει εν τοις ακολούθοις σπουδαίον ρόλον, ο Ιαπετός και ο Κρόνος εκπροσωπούν τους παμπαλαίους της φυσιολατρείας χρόνους".
**************************************************
   Αρχαίος : 
1) Ώστε, συμφώνως και προς τον Π. Λεκατσάν, ο τσογλανο-προμηθεάκος, υιός του ... ιαπετού εστί ... 
2) Ώστε, συμφώνως και προς τον Π. Λεκατσάν, ο ιαπετός, ομού μετά του κρόνου, εκπροσωπούν τους χρόνους της ... φυσιολατρείας ...
3) Αλλά, τίνος λόγου ένεκεν ομού μετά του ... κρόνου ; ... Μα, επειδή ήτο ... γέννημα του κρόνου και τας εντολάς του κρόνου εφήρμοζεν, έως ότου τούτος συνελήφθη υπό του Διός !
3) Αλλά, ποίος έτερος συνδέεται μετά της ... φυσιολατρείας ; ... Μα, η σκουπιδο-κατσίκα ο ... παν ... (At ego in Arcadia) ...
4) Και που αλλού ... συνευρίσκονται αι "δύο" τούται οντότηται ; ... Μα, εντός των μασωνικών σκουπιδο-στοών ! Όπου η, μεν, ορθία σκουπιδο-κατσίκα λατρεύεται ως ... θεός, ο, δε, ιαπετός τιμάται δια της επινοήσεως ... ιαπετικών τεχνών ... (οι βιασμοί, αι τελετουργικαί σφαγαί Ανθρώπων, κλπ)
6) Ώστε, ιαπετός=παν
 ****************************************************
   "Κι' ο Ιαπετός του Ωκεανού την κόρη την ομορφοστράγαλη Κλυμένη επήρε. Ανέβηκε μαζί της στο γαμήλιο το κρεβάτι, κι' αυτή τον Άτλαντα του γέννησε, το γιό με την ατρόμαχτη ψυχή. Του γέννησε και τον μεγαλοφάνταστο Μενοίτιο και τον Προμηθέα, τον εύστροφο και γρήγορο στο νου, και τέλος τον αδέξιο τον Επιμηθέα, που απ' την αρχή συμφορά στάθηκε για τους ανθρώπους, που τους τρέφει το ψωμί, γιατί εδέχτηκε αυτός πρώτος, την παρθένα (Αρχαίος : εννοεί την ... Παν-δώρα) πούπλασεν ο Δίας. Τον ασεβή Μενοίτιον ο Δίας με το μακρύ το βλέμμα γκρέμισε μέσ' στο βυθό του Ερέβους, με τον φλογοβόλο χτυπώντας κεραυνό για το ξεφρένιασμα και την ασύγκριτη τη δύναμί του. Ο Άτλας, σ' ανάγκη υποταγμένος τρομερή, ορθός στα πέρατα της γης, μπροστά στις λιγερόφωνες τις Εσπερίδες, κρατάει τον πλατύτατο ουρανό με το κεφάλι και τ' ακαματά του χέρια. Γιατί τον κλήρο τούτο νάχη του ώρισε ο βαθύβουλος ο Δίας. Και όσο για τον Προμηθέα πούχε τα πολλά σοφίσματα, μ' αφεύγατα δεσμά, βαρύμοχτα δεσμά, τον έδεσε και με κολώνα τον εκάρφωσε μπηγμένην ως τη μέση. Και καταπάνω του απλοφτέρουγο ξεσήκωσε αετό. Κι' αυτός το συκώτι τούτρωγε το αθάνατο. Κι' όσο τη μέρα τούτρωγε το τεντοφτέρουγο όρνιο, ολονυχτίς μεγάλωνε και πάντα ήταν ακέριο. Μα τ' όρνιο τούτο, της Αλκμήνης της ομορφοστράγαλης ο γιός, ο Ηρακλής, το σκότωσε κι' από τη μαύρη τούτη αρρώστια λύτρωσε του Ιαπετού τον γιό και τον λευτέρωσε απ' τα πάθη, κι' όχι χωρίς το θέλημα του Ολύμπιου Δία πόχει τον υπέρτατο τον θρόνο και που ήθελε τη δόξα του Ηρακλή του Θηβογεννημένου ακόμα μεγαλύτερη, παρά μπροστά, στη γη την πολυθρέφτρα. Με τη φροντίδα τούτη τίμησε τον μεγαλόδοξό του γιό ...". (Ησιόδου ΘΕΟΓΟΝΙΑ ως άνω, σελ.96-97-98-99).    
   Αυτά και απτά ... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.