Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Υποβάλετε μηνύσεις συνεχώς εναντίον των εβραιό-σκυλων !

Ενόχληση από τράπεζα Citibank για 15 ευρώ

    Εδώ και μία εβδομάδα έχω ένα ανεξόφλητο λογαριασμό της τάξεως των 15 ευρώ από την εν λόγω τράπεζα. Με παίρνουν κάθε μέρα 5-6 φορές τηλέφωνο συνήθως μεσημέρι 3:26 η ώρα ακριβώς! Προχθές μίλησα με κάποια κοπέλα από την εισπρακτική και της είπα ξεκάθαρα ότι δεν πρόκειται να το πληρώσω μόνο και μόνο επειδή μου έχουν σπάσει τα νεύρα στο τηλέφωνο. Αφού μου είπε τα δικά της για επιπλέον τόκους,μπλοκάρισμα κάρτας(δεν ξέρω άμα έχει αυτή την αρμοδιότητα και τη γνώση να το κάνει αφού ο σκοπός της είναι να ενημερώσει) η συζήτηση έκλεισε εκεί ομαλά. Σήμερα με ξαναπαίρνει μία άλλη κοπέλα πάλι από εισπρακτική και μου λέει ακριβώς τα ίδια. Αφού της είπα ότι μίλησα χθες και δεν είμαι διατεθειμένος να το πληρώσω έτσι από μαγκιά, μου λέει η εν λόγω κυρία ότι θα με καλούν κάθε μέρα για αυτά τα 15 ευρώ. Αφού σημείωσα το τηλ και βρήκα την εταιρία της εισπρακτικής ήδη έχω ασκήσει μήνυση στο άτομο της κυρίας Ι. για ενόχληση-απειλή μέσω τηλεφώνου και από το αστυνομικό τμήμα με ενημέρωσαν ότι σε αυτή την περίπτώση ασκείται αυτόφορη διαδικασία !
    ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
    tro-ma-kti-ko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.