Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Προς πα.θο.κ.ικόν/εβραϊκόν, και δειλόν, πουτανογέννημα !


   Την 29ην Ιουνίου 2011 και ώραν 19.15, ώ Αναγνώστα, έλαβον εις το κινητόν τηλέφωνον εμού, εκ του αριθμού 6941- 637812, το κάτωθι μήνυμα :
    "ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ; 
ΧΑΘΗΚΑΜΕ !!
ΕΓΩ ΧΩΡΙΣΑ : ΠΡΙΝ 4 ΜΗΝΕΣ.
ΕΙΜΑΙ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΞΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΜΑΙ !
ΠΑΜΕ ΑΠΟΨΕ ΣΤΗ ΔΙΑΔΗΛΩΣH ;
ΚΕΡΝΑΩ ΠΟΤΑΚΙ ΜΕΤΑ-
ΤΖΟΡΤΖΙΝΑ-" 
   Λοιπόν, ώ πουτανογέννημα, αστυνομικόν του ... σκατασπύρου ή των ... πρασίνων κλιμακίων της πουτανο-πουλημένης ξυπ/ξυπ (κυπ/ευπ) ή της σκυλο-μοσάντ ή της σκουπιδο-σια ή της ΜΙ-σκατά ή της πουστρο-γερμανίας, εάν ψάχνεσαι, ως δηλώνεις, τότε ... πλύνε τον κώλον εσού και έλα ! ... 
   Εφ' όσον γνωρίζεις τον αριθμόν του κινητού τηλεφώνου εμού, τότε γνωρίζεις και την διεύθυνσιν εμού ...
   Λοιπόν, ... τζωρτζίνα μου, πλύσου κι' έλα εις τον ... Γιώργην σου ... , να βρής την ... υγειά σου ...
   Υ.Γ. Τα ... χημικά, τα οποία ανέπνευσα εντός της Πλατείας Συντάγματος, θα τα εκπσερματώσω εις τον κώλον εσού ... 
   Και, τελευταίον τι, η ... ανωνυμία εσού, δειλόν πουτανογέννημα και γόνε κωλόσπιτου, δεν ... ισχύει ως προς εμέ ... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.