Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Η ... ζωή εις τα Χωρία της σήμερον και της ... αύριον !

   Αφορμήν της αναρτήσεως ταύτης απετέλεσεν γνώμη τις, διατυπωθείσα προ 3-4 μηνών εις έτερον Ιστολόγιον, η οποία συνοψίζετο εις το "Δεν γυρίζουμε πίσω στα χωριά μας και στην μίζερη ζωή τους" ...
   Έκτοτε, όμως, οσημέραι όλο και περισσώτεροι νεοέλληνες εγκαταλείπουν τας Αθήνας, κυρίως, και επιστρέφουν εις τα χωρία ή τας νήσους καταγωγής των !  
   Η τάσις ταύτη ελπιδοφόρος εστί !
   Παλαιώτερον ανήρτησα ικανόν αριθμόν κειμένων, περιεχόντων την προτροπήν "Επιστρέψατε εις τα χωρία καταγωγής υμών".
   Αι αναρτήσεις εκείναι προέτρεπον εις την επιστροφήν και την καλλιέργειαν αγροτικών προϊόντων.
   Η ανάρτησις, όμως, ταύτη θα φέρη ως παράδειγμα τον σπουδάσαντα την Μουσικήν, ήτοι τον Καθηγητήν της Μουσικής, ουχί, δε, τον αυτοδίδακτον μπουζουκόβιον ... 
   Εις τον ως άνω Χάρτην Γεωγραφίας φαίνωνται τα χωρία του Δήμου Βιστωνίδος, του Νομού Ξάνθης, τα οποία και θα λάβω ως υπόθεσιν εργασίας.
   Εάν Καθηγητής Μουσικής εγκατασταθή εις το χωρίον "Μαγικό" μονίμως και εκείθεν προσπαθήση, ίνα διαβιώση διδάσκων την Τέχνην της Μουσικής εις μικρά παιδία ή και πάνταν ενδιαφερόμενον, θα ευρεθή προ των κάτωθι στατιστικών στοιχείων :
Χωρίον            Πληθυσμός       Απόστασις  Μαθηταί (αρχή-αργ.)
Μαγικό                  500                         -                           1        3       
Διομήδεια              700                        3΄                          1        4
Πετεινός                850                        5΄                          1        5
Γενισέα               1.850                      10΄                          1      10
Βαφαίϊκα               700                      15΄                          1        4
Φελώνη                 450                       10΄                         1        2

Λεύκη                    320                         5΄                         0        1
Εξοχή                    100                       10΄                          0        1
Κυψέλη                  260                      10΄                          1        1
Μέλισσα                400                        3΄                          1        2
Γκιζέλα                  245                        5΄                          1        2
Νέα Αμισσός          179                      10΄                          0        1
---------------------------------------------------------------------------------
12 Χωρία            6.500                                                  9      36
---------------------------------------------------------------------------------
-Ώστε εις απόστασιν το πολύ 15΄ ειδυλιακών διαδρομών ευρίσκει τις πληθυσμόν 6.500 κατοίκων. Η διαδρομή, μέσω ασφαλτοστρωμένης επαρχιακής οδού, γίνεται είτε δια Ι.Χ.Ε. οχήματος, είτε δια δικύκλου μηχανής, είτε και δια ... ποδηλάτου (εις τα πλησιέστερα Χωρία).
-Ως αμοιβήν της ώρας (45΄) διδασκαλίας του "ιδιαιτέρου" μαθήματος θα λάβω το ποσόν των 20 ευρώ, μόλον ότι συνήθως περισσώτερα δίδωνται, αλλά εις τα χωρία δεν υφίσταται ... εύκολος πλούτος.
-Εάν λάβω τους 9 αρχικώς ενδιαφερομένους μαθητάς και την αμοιβήν των 20 ευρώ/ώραν, τότε αρχικώς ο Καθηγητής Μουσικής θα κερδαίνει 180 ευρώ/εβδομάδαν, διότι 1 ώρα την εβδομάδαν οπωσδήποτε θα διδάσκει εις έκαστον μαθητήν. Μηνιαίως, δε, θα κερδαίνει αρχικώς (4χ180=) 720 ευρώ
-Εάν, όμως, λάβω τους 36 αργότερον ενδιαφερομένους, την 1 ώραν διδασκαλίας ανά εβδομάδαν και τα 20 ευρώ ανά ώραν διδασκαλίας, τότε το μηνιαίον εισόδημα του Καθηγητού θα ανέλθη εις (36χ20=720χ4=) 2.880 ευρώ
-Αποτελούν τα στοιχεία ταύτα ρεαλιστικά στοιχεία ; Λέγω ναι ! Αρκεί ο Καθηγητής να αποτελή άνθρωπον εργατικόν, αξιοπρεπήν, καλόν παιδαγωγόν, επιμελήν και άριστον γνώστην την Τέχνης, την οποίαν θα διδάσκη, και αγαπώντα ταύτην. Τότε τα εν λόγω στοιχεία θα αποτελέσουν τμήμα μόνον των Αληθών.
-Εάν, δε, αυξήσωμεν τον χρόνον των διαδρομών εις 30΄, τότε ο Καθηγητής θα χρειασθή, οπωσδήποτε, ίνα προβή εις την ίδρυσιν εν τω Μαγικώ ... ΩΔΕΙΟΥ !
-Ο εν λόγω καθηγητής θα λαμβάνη ταύτα (720 και 2.880 €) εντός μικρού διαστήματος χρόνου από της αποφοιτήσεώς του, της εκπληρώσεως των στρατιωτικών του υποχρεώσεων και της εγκαταστάσεώς του εις το Μαγικό ή εις οιονδήποτε έτερον Χωρίον της Πατρίδος ημών. Εις όμοιον διάστημα χρόνου τι θα λαμβάνη εν Αθήναις ο σπουδάσας Μουσικήν ; ...   
-Τίθεται ερώτημα ποίος Καθηγητής Μουσικής θα εγκατασταθή εις το Μαγικόν ή εις οιονδήποτε έτερον Χωρίον της Πατρίδος ημών. Η απάντησις απλουστάτη και εμφανής εστί, μόλον ότι ελάχιστοι λαμβάνουν ταύτην υπ' όψιν των : ΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΕΣΠΟΥΔΑΣΕΝ ΔΩΡΕΑΝ ! Ως επήγαινον προς "Αγροτικόν" οι ιατροί ... Άλλως να του αφαιρείται η άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και να του επιβάλλεται η πληρωμή των διδάκτρων, τα οποία δεν είχεν καταβάλει !
   Τέλος, ίσως η ζωή εν τω Μαγικώ να αποτελή ... βαρετήν υπόθεσιν, αλλά άς δημιουργήσετε και κάτι ...
   Η ανάλωσις μόνον τροφίμων άς δώση την θέσιν της εις την δημιουργίαν και μετάδοσιν γνώσεων και πολιτισμού ...
   Η δημιουργία σημαντικωτέρα εστί της αναλώσεως !
   Ήτοι, "κάνε κάτι και 'σύ, μην αρκείσαι, εις ό,σα έπραξαν οι γονείς εσού" ... 
   Τοιουτοτρόπως, ίσως αντικατασταθή το άθλιον προπαγανδιστικόν, των μασώνων Συνταγματαρχών της 21ης Απριλίου 1967, "Κάθε Χωριό και γήπεδο, κάθε Πόλις και Στάδιον" υπό του "Κάθε Χωριό και Ωδείον, κάθε Πόλις και Θέατρον" !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.