(Συνέχεια εκ της προηγουμένης ομοίας αναρτήσεως, υπ' αρ. 1)
Ταυτόχρονα,
στην απάντησή τους της 6/9/2013 στον κ. Χουντή, διά στόματος του
θλιβερού κ. Σεμέτα, μας λένε ότι το κριτήριο 50% για να αποτελέσει λόγο
ένταξης των χρεών δημοσίων επιχειρήσεων στο δημόσιο χρέος θα πρέπει να
ισχύει «για μια παρατεταμένη περίοδο πριν το έτος αξιολόγησης». Αφού λοιπόν αυτό δεν ίσχυε για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν το 2009, με βάση την ενωσιακή νομοθεσία που ίσχυε τότε, γιατί ενέταξαν τα χρέη του ΟΑΣΑ στο δημόσιο χρέος ;
Στην ερώτηση αυτή, αφενός ψεύδονται ασύστολα παραπέμποντας σε ενωσιακή νομοθεσία του 2013, αφετέρου αποκρύπτουν το ότι η ενωσιακή νομοθεσία απαιτεί το κριτήριο 50% να ισχύει για μια παρατεταμένη περίοδο όχι μόνον πριν το έτος αξιολόγησης, αλλά και μετά το έτος αξιολόγησης.
Δεδομένου ότι το 2011 έβγαλαν τον ΟΑΣΑ από τον Δημόσιο τομέα (αφού βέβαια έριξαν όλα του τα χρέη στο Δημόσιο, δηλαδή στις πλάτες του Ελληνικού λαού), πώς δικαιολογούν την απαίτηση της ενωσιακής νομοθεσίας για ισχύ του κριτηρίου 50% για τουλάχιστον πέντε χρόνια μετά το 2010 ;
Ή θέλουν να μας ειπούν ότι τα δύο χρόνια είναι «μια παρατεταμένη περίοδος μετά το έτος αξιολόγησης, δηλ. το 2010» ;
Αυτό που προβλέπουμε ότι θα κάνουν είναι ότι θα προσθέσουν το 2014 μια νέα υποσημείωση στην ενωσιακή νομοθεσία ορίζοντας την παρατεταμένη περίοδο ως περίοδο δύο ετών !
Θα έπρεπε να ντρέπονται που έχουν μετατρέψει τα όργανα της ΕΕ σε τσίρκο με κλόουνς που βγάζουν λαγούς από τα μανίκια.
Επίσης, σύμφωνα με το Ενωσιακό Δίκαιο, ESA95, όταν μια επιχείρηση πρόκειται να ιδιωτικοποιηθεί ποτέ
δεν ταξινομείται στον τομέα της Γενικής Κυβέρνησης, δηλαδή το Δημόσιο.
Οι περισσότερες ΔΕΚΟ, λοιπόν, πήγαιναν για ιδιωτικοποίηση και αυτό συζητιόταν το 2010, όταν, παραβιάζοντας κατάφορα το Ενωσιακό Δίκαιο (ESA95), τις μετέφεραν από τον τομέα που βρίσκονταν όλα μα όλα τα χρόνια πριν με την σφραγίδα της Eurostat και με το Ενωσιακό Δίκαιο αμετάβλητο στον Δημόσιο τομέα.
Αυτό και μόνον μας στοίχισε 18 δισεκ. ευρώ που παράνομα και με τελείως ανήθικη πρακτική φορτώθηκαν στις πλάτες των Ελλήνων.
Αυτά που ανέφερα είναι μόνο δύο από τις εγκληματικές παραβιάσεις της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας για την οποία κόπτονται Γεωργίου και Ράντερμάχερ και συγκαλύπτουν θλιβεροί Επίτροποι σαν τον κ. Σεμέτα.
Οι περισσότερες ΔΕΚΟ, λοιπόν, πήγαιναν για ιδιωτικοποίηση και αυτό συζητιόταν το 2010, όταν, παραβιάζοντας κατάφορα το Ενωσιακό Δίκαιο (ESA95), τις μετέφεραν από τον τομέα που βρίσκονταν όλα μα όλα τα χρόνια πριν με την σφραγίδα της Eurostat και με το Ενωσιακό Δίκαιο αμετάβλητο στον Δημόσιο τομέα.
Αυτό και μόνον μας στοίχισε 18 δισεκ. ευρώ που παράνομα και με τελείως ανήθικη πρακτική φορτώθηκαν στις πλάτες των Ελλήνων.
Αυτά που ανέφερα είναι μόνο δύο από τις εγκληματικές παραβιάσεις της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας για την οποία κόπτονται Γεωργίου και Ράντερμάχερ και συγκαλύπτουν θλιβεροί Επίτροποι σαν τον κ. Σεμέτα.
Με
τα κόλπα των εκ των υστέρων υποσημειώσεων και ψευδών βεβαιώσεων η
Ευρωπαϊκή Επιτροπή προσπαθεί έξω από κάθε ηθική να καλύψει τα εγκλήματά
της κατά του Ελληνικού λαού και δεν ντρέπονται να δίνουν αναληθείς
πονηρές επίσημες απαντήσεις σε έναν έντιμο Έλληνα Ευρωβουλευτή.
Δεν φταίνε όμως αυτοί για την συμπεριφορά τους, αλλά οι πρόσφατες κυβερνήσεις μας που αφενός είναι ξενόδουλες και αφετέρου έχουν δυσφημίσει τον ίδιο τους τον λαό ως ψεύτη, κλέφτη και διεφθαρμένο, προσόντα που μόνον οι ίδιοι διαθέτουν.
Αρκεί να διαβάσουμε το Annual Report (Ετήσια Έκθεση) που έχει αναρτήσει, και μάλιστα μόνον στα Αγγλικά, ο κ. Στουρνάρας στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Οικονομικών για να δούμε εν περιλήψει τις επαίσχυντες συμφωνίες που έχουν υπογράψει οι πρώην Πρωθυπουργοί κκ Παπανδρέου και Παπαδήμας και τις οποίες υλοποιεί κατά γράμμα ο κ. Σαμαράς με το υπέροχο πατριωτικό επιτελείο του.
Δεν φταίνε όμως αυτοί για την συμπεριφορά τους, αλλά οι πρόσφατες κυβερνήσεις μας που αφενός είναι ξενόδουλες και αφετέρου έχουν δυσφημίσει τον ίδιο τους τον λαό ως ψεύτη, κλέφτη και διεφθαρμένο, προσόντα που μόνον οι ίδιοι διαθέτουν.
Αρκεί να διαβάσουμε το Annual Report (Ετήσια Έκθεση) που έχει αναρτήσει, και μάλιστα μόνον στα Αγγλικά, ο κ. Στουρνάρας στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Οικονομικών για να δούμε εν περιλήψει τις επαίσχυντες συμφωνίες που έχουν υπογράψει οι πρώην Πρωθυπουργοί κκ Παπανδρέου και Παπαδήμας και τις οποίες υλοποιεί κατά γράμμα ο κ. Σαμαράς με το υπέροχο πατριωτικό επιτελείο του.
Ένα
άλλο ζήτημα είναι το απόρρητο. Επειδή οι Ευρωπαϊκοί Επίτροποι
ενοχλούνται με όλες αυτές τις ερωτήσεις τύπου Χουντή, αποφάσισαν τελείως
αυταρχικά, με το έτσι θέλω, να μας διαμηνύσουν δια στόματος του
θλιβερού κ. Σεμέτα ότι :
(1)
οι ισολογισμοί των επιχειρήσεων των οποίων τα χρέη τα εντάσσουν στο
Δημόσιο θα είναι εμπιστευτικοί και δεν θα δημοσιεύονται (!!) Γιατί κ.
Σεμέτα ; για να μην βλέπει ο λαός που θα πληρώνει αυτά τα χρέη ΤΙ
ΠΛΗΡΩΝΕΙ και ΓΙΑΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙ, και
(2)
διατάσσουν την κυβέρνηση Σαμαρά ότι μόνο ο πρόεδρος της ΕΛΣΤΑΤ θα έχει
πρόσβαση στους ισολογισμούς αυτούς, καθώς και τα πρόσωπα που αυτός θα
υποδεικνύει (αλλοδαπά, πχ Γερμανοί, ή ντόπια, πχ κ. Μολφέτας,
συγκατηγορούμενος του κ. Γεωργίου για εθνική προδοσία, που κατέλαβε την
θέση του Διευθυντή Εθνικών Λογαριασμών της ΕΛΣΤΑΤ από τον ενοχλητικό για
τον κ. Γεωργίου, κ. Ν. Στρόμπλο).
Αυτό το τελευταίο έρχεται ως συμπλήρωμα στο άρθρο 3 (και αυτό επιταγή της Eurostat)
του πρόσφατου και άσχετου με το απόρρητο νόμου για τις κοινωφελείς
περιουσίες και σχολάζουσες κληρονομιές, όπου ο κ. Γεωργίου ορίζεται ως ο
μόνος που μαζί με όσους υποδεικνύει θα έχει πρόσβαση στα προσωπικά μας
δεδομένα του ΚΕΠΥΟ.
Και ως ένδειξη καλής θέλησης, λόγω αντιδράσεων ακόμα και από βουλευτές της ΝΔ, ο κ. Σταϊκούρας προτείνει ότι ο κ. Στουρνάρας θα έχει την τελευταία λέξη, μετά βέβαια από γνώμη του κ. Γεωργίου.
Έλεος πιά, κ. Σαμαρά ! Πόσα παράνομα θα μετονομάσεις νόμιμα ; Και ως ένδειξη καλής θέλησης, λόγω αντιδράσεων ακόμα και από βουλευτές της ΝΔ, ο κ. Σταϊκούρας προτείνει ότι ο κ. Στουρνάρας θα έχει την τελευταία λέξη, μετά βέβαια από γνώμη του κ. Γεωργίου.
ΔΥΝΑΤΗ ΕΛΛΑΔΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.