Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Ν' αφήσης "τα πούστικα", ώ ... πολύ-δωρα ... ΤΩΡΑ, ΠΟΥ ΕΦΘΑΣΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΑΣ, ετράπεις εις ... "ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΝ", και λοιπάς ... εβραϊκάς θρίχας ... ΕΥΘΥΝΕΣΑΙ ! Ήσουν Υπουργός Δημοσίας Τάξεως, ότε εκαίγετο η ΕΛΛΑΣ άπασα και ΟΥΔΕΝ ΕΠΡΑΞΕΣ ! Πέραν των ... δηλώσεων ... Οι ΚΥΒΕΡΝΗΤΑΙ, όμως, ... ΠΡΑΤΤΟΥΝ ! ...

Ο "ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ" ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
«Έσπασα το φράκτη και είμαι ελεύθερος»

"Έπραξα το καθήκον μου. Όπως σε όλη μου τη ζωή. Άκουσα τη φωνή της συνειδήσεώς μου. Και έσπασα τον διλημματικό φραγμό που μου ʼστηναν: «Ή ψηφίζεις δουλικά και σώζεις (ποιούς και τί;) και σώζεσαι ή καταψηφίζεις ελεύθερα και καταστρέφεις (ποιούς και τί;) και καταστρέφεσαι».
 
   (Το πλήρες κείμενον του άρθρου δημοσιεύεται εις το κάτωθι Ιστολόγιον)
   Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.