Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

ΚΩΝ-ΝΟΣ Α. ΠΛΕΥΡΗΣ : ΓΕΓΟΝΟΤΑ 1965-1977, Τά άγνωστα παρασκήνια ! 11 (Ώστε, η ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΣ λύει τα περισσώτερα προβλήματα ! Ώστε, Ο ΦΟΒΟΣ ... ΠΑΡΑΛΥΕΙ την ... ΠΡΟΔΟΤΙΚΗΝ "ΗΤΤΟΠΑΘΕΙΑΝ" του ΥΠ.ΕΞ. "μας" και την ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΗΝ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑΝ !)

    Αντιγράφω, ώ Αναγνώστα, εκ των σελίδων 84 έως 85 του ως άνω βιβλίου :

   Η αποφασιστικότης του Λαδά έλυσε πάραυτα χρονίζοντα προβλήματα
   Συνήθως παρεμέριζε τους νόμους και με αυθαιρέτους αλλά δικαίους και ορθούς τρόπους, εξυπηρέτει τον λαόν και το δημόσιον συμφέρον.  
   Δι' όλας τας παρανομίας του, προς χάριν του λαού, ήμουν υποχρεωμένος, να ευρίσκω λύσεις, δικαιολογίας και να αξιοποιώ τον φόβον, που ενέπνεε ο Λαδάς. Έχω πλήθος παραδειγμάτων, να αναφέρω. Θα αρκεσθώ εις δύο χαρακτηριστικά.
   Μας εζήτησε μία βιομηχανία άδειαν παρεκκλίσεως εις ύψος, κάπου στα χωράφια. Ο Λαδάς είπε ναι. αλλά να ισοπεδώσουν προηγουμένως ένα τζαμί, που υπήρχε εκεί πλησίον από την τουρκοκρατία.  Το ισοπέδωσαν και τους έδωσα την άδεια. Μετά μερικάς ημέρας μου τηλεφωνεί από το υπουργείον εξωτερικών ένας πρέσβυς, οργίλος μάλιστα :"Τι πράγματα είναι αυτά κ. Πλεύρη. Θα δημιουργήσετε διπλωματικό επεισόδιο ...". "Κύριε Πρεσβευτά, εγώ είμαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης. Ο κ. Λαδάς έδωσε την εντολή. Μια στιγμή να σας συνδέσω, να μιλήσετε μαζί του". "Όχι κύριε, δεν χρειάζεται ...". "Εν τάξει, θα του μεταφέρω, ό,σα είπατε". "Όχι κύριε, δεν σας είπα, να μεταφέρετε κάτι, απλώς για ενημέρωση πήρα".
   Ένας πάμπτωχος και άρρωστος έπρεπε, να εγχειρισθή στο στομάχι. ΄Ηλθε στο υπουργείο και τον εστείλαμε στον "Ευαγγελισμό". Επειδή δεν είχε ταμείο ασφαλίσεως, ούτε πιστοποιητικόν απορίας, εβεβαίωσα "πάρτε τον και σας στέλνουμε τα σχετικά". Ο άνθρωπος εισήλθε στον "Ευαγγελισμό", του έκαναν την εγχείρισι, έγινε καλά και ο Διευθυντής του Νοσοκομείου τηλεφωνεί : "κ. Πλεύρη να μου στείλετε τα δικαιολογητικά του Τσιμπιρδώνη". "Ποιός είναι αυτός ;". "Μας τον στείλατε για εγχείρισι και μας λέει, ότι δεν έχει χαρτιά". "Ά, λέτε για κάποιον φουκαρά, για τον οποίον ενδιαφέρθηκε ο κ. Λαδάς". "Ναι, πούναι τα χαρτιά, είμαστε σε αταξία". "Τι να σας πώ, εγώ είμαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης. Μία στιγμή να σας συνδέσω με τον κ. Λαδά, να μιλήσετε μαζί του". "Καλά, καλά. Θα το τακτοποιήσουμε, τα σέβη μου στον κ. υπουργό".
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.