Σαν
"ιδεολογικά δηλητήρια" χαρακτηρίζω ψέματα που μας σερβίρει η nea taksi
τόσο όμορφα συσκευασμένα που μοιάζουν αυτονόητες αλήθειες ! Με εμπειρία
200 ετών, η nea taksi έχει ανακαλύψει αυτά τα εύληπτα δηλητήρια που
γίνονται αποδεκτά απο την συντριπτική πλειοψηφία των εγκεφάλων (oarxaios
: Εκτός, όμως, των επτά δηλητηρίων, τα οποία παραθέτεις και σχολιάζεις,
υφίστανται και πάμπολλα έτερα, τα οποία ούτε παραθέτεις, ούτε
σχολιάζεις) ! Αν
αποκαλύψουμε την απάτη που κρύβουν, η nea taksi θα καταρρεύσει. (oarxaios : Δια της απλής αποκαλύψεως της απάτης θα ... καταρεύση η ΝΠΤ ; ... Για ... ευφυής, ως θέλεις, να εμφανίζεσαι, προβαίνεις, και δη επιπολαίως, εις ... λάθος εκτίμησιν) !
ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ
ΔΕΥΤΕΡΟ: ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ! Αυτό και άν ακούγεται δημοκρατικό !
"Μόρφωση στον λαό !" Πολύ δελεαστικό σύνθημα. Ο μαζάνθρωπος δεν βλέπει
όμως (oarxaios : ο μαζάνθρωπος, όπως τον αποκαλείς, ούτε βλέπει, ούτε χρειάζεται, να ειδή ! Εκείνος που βλέπει και χρειάζεται, να βλέπη, είναι ο Ηγέτης και η ομάδα Διοικήσεως του Κράτους "μας" ! Εάν, όμως, την Ηγεσίαν και την ομάδαν Διοικήσεως κατέλαβεν ο εχθρός, τότε το μόνον, το οποίον χρειάζεται είναι η ... εξόντωσις των εχθρών ! Ουχί υπό των ... μαζανθρώπων, αλλά υπό των ευφυών και αποφασισμένων, ως ... εσύ ... Τα άλλα, περί διαγραμμάτου συζήτησις εις την καλυτέραν περίπτωσιν ...) οτι βάζοντας στην ίδια αίθουσα διδασκαλίας (Δημοτικού ή Γυμνασίου ή
Λυκείου) τον σοφό μαζί με τον βλαμμένο καταστρέφεις την Παιδεία ! Διότι
ο μέν βλαμμένος ουδέποτε θα ωφεληθεί (σε όποιο εκπαιδευτικό σύστημα και
αν είναι) ο δέ σοφός θα ζημιωθεί διότι ο βλαμμένος θα καταστρέψει το
ήρεμο και σοβαρό κλίμα της τάξης. Έχω ακούσει απο εκπαιδευτικό να λέει
"Εξ' αιτίας του τάδε (ανήσυχου μαθητή) δεν πέρασε κανένας συμμαθητής του
στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση !" Δηλαδή ένας μόνο υπερκινητικός και
πνευματικά καθυστερημένος κατέστρεψε την ευκαιρία μάθησης για όλους τους
άλλους.(οarxaios : Μιά και ακούς πολλά, άκου και τούτο : Στην ΣΤ΄ Τάξι, του Α΄ {ενιαίου τότε} Γυμνασίου, είχα έναν συμμαθητή ... τριετή {έκανε για τρίτη φορά την τάξι} και δύο ... διετείς {έκαναν για δεύτερη φορά την τάξι}, οι οποίοι ουδένα υπελόγιζαν και ουδέποτε ήσαν ήσυχοι την ώρα του μαθήματος ; Ουδέποτε ; ... Όχι, ακριβώς ! Την ώρα του μαθήματος της Ιστορίας και των Αρχαίων Ελληνικών "το βούλωναν" και κάθονταν ως παρθένες ... Από φόβο ; ... Ουχί ! Οι εν λόγω δύο καθηγηταί επαρουσίαζαν το μάθημα τοιουτοτρόπως, ώστε ακόμη και τα εν λόγω τρία γαϊδούρια άκουγαν με ενδιαφέρον ! Αυτά και δώσε χαιρετισμούς στον ... εκπαιδευτικό σου !). Ο μαζάνθρωπος δεν βλέπει οτι βάζοντας δεκαπλάσιους φοιτητές στα
Πανεπιστήμια υποβαθμίζεις την Παιδεία διότι τώρα αντιστοιχούν ένα
μικροσκόπιο σε δέκα φοιτητές και δεν είναι δυνατόν να γίνει μάθημα έτσι.
Ο μαζάνθρωπος δεν αναρωτιέται ποτέ "Πόσους δικηγόρους ή πολιτικούς
μηχανικούς χρειάζεται ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ η χώρα ;" Εάν πράγματι, οι πουλημένοι
πολιτικοί, ήθελαν να ΜΟΡΦΩΣΟΥΝ τον πολύ λαό ας έβαζαν στα κανονικά
πανεπιστήμια τους απολύτως απαραίτητους και ας ίδρυαν ανοικτά
πανεπιστήμια παντού για όλους τους υπόλοιπους. Αν ο "λαός" ενδιαφέρεται
πραγματικά για την μόρφωση ας πάει στα ανοικτά πανεπιστήμια που δεν
δίνουν πτυχίο. Να δούμε πόσοι πραγματικοί λάτρεις της Γνώσης υπάρχουν ! (oarxaios : Συμφωνώ με τα τελευταία, που γράφεις, εκτός του απαξιωτικού ... "ο μαζάνθρωπος" ... Εσύ, δηλαδή, τι είσαι ; ... Και εάν δεν είσαι ... μαζάνθρωπος, πως και δεν μας απάλλαξες, ως ... ξεχωριστό όν, από τους ΠΡΟΔΟΤΕΣ, και όχι ... πουλημένους, ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ; ... Εν τέλει, δεν αφήνετε τις εξυπνάδες ; ... Όλοι οι ΣΚΟΥΠΙΔΟ-πράκτορες, τους οποίους εγνώρισα, το ίδιο τροπάρι λένε : Ο ... Μήτσος και η Κατίνα φταίνε για όλα ! Ο ΣΚΟΥΠΙΔΟ-πράκτορας γεννήθηκε και αμοίβεται καλά από τον ... μαζάνθρωπο, μόνον για να προδίδει, για να κλέβει και για να γαμεί, όπως και οι ... ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ! Ντρέπεσαι, να τους αποκαλείς ... ΠΡΟΔΟΤΕΣ ; ...)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.